Review:Yves Rocher Hydrating Micellar Water

12:27




RO:
Bună fetelor și bine v-am regăsit pe blog!
Astăzi vreau să vă prezint un nou review al unui produs despre care auzisem lucruri tare bune de la o altă bloggăriță dragă mie, și după ce am stat ceva timp pe gânduri, am achiziționat-o. Recunosc, Yves Rocher nu e fira mea preferată, nu mă înțeleg cu toate produsele lor, deși sunt făcute pentru ten sensibil, am avut o reacție foarte urâtă pe piele datorită unui produs de-al lor mai demult, iar asta m-a făcut să fiu reticentă și calculată când vine vorba de gama lor de skincare.  Totuși m-am gândit că o loțiune micelară nu poate să facă rău și aveam nevoie de una.

Așa că după ce Gabriela a menționat-o în favoritele ei am decis să îi acord o șansă. Sincer am fost plăcut surprinsă de felul în care se comportă. Îndepărtează perfect machiajul de pe față și impuritățile, dacă o folosim pe tenul fără machiaj. Lasă pe piele o senzație plăcută, nu usucă tenul și nici nu lasă o senzație ușor lipicioasă cum am pățit cu altele. Are un miros plăcut și o consider ideală pentru orice tip de ten. Am văzut că au și o versiune pentru ten gras, dar eu am de obicei tenul deshidratat(nu beau destulă apă, etc, etc) și am considerat că cea hidratantă ar fi cea mai potrivită pentru mine.

Așa că, acum după ce am încercat-o și am văzut că se comportă excelent și că tenul meu sensibil o agrează pot să v-o recomand și eu vouă. Menționez însă că eu nu o folosesc și pentru ochi din simplul motiv ca eu folosesc produse waterproof (mascara, tuș) în fiecare zi, iar pentru zona respectiva am un alt demachiant.

Eu v-o recomand cu drag, fie că aveți ten sensibil sau nu, consider că e un produs bun care își face treaba perfect iar mie mi-a lăsat o impresie plăcută încă de la prima utilizare.


EN:
Hello my dear ones and welome back to my blog!
Today I want to share with you m review on a product that I have heard good things about from a fellow blogger that I really love, and after I have thought it well I decided to finally buy it. I admit, I am not a huge fan of te brand, mostly of their skincare, beacuse I had a quite bad reaction to one of their products a while ago and since then I was quite careful with what I buy from the brand.

I was quite surprised of this product. The makeup is removed nicely, as well as the impurities on the skin in case we are not wearing makeup. The face is left clean and smooth, it does not dry the skin out and it is not sticky on the skin(i have had an experience like that wth one particular product). The scent is really pleasant and i think is suitable for any skin type. They do have a version for oily skin, but most of the time my skin is dehydrated so I prefer hydrating products for my skin. I donțt use it on my eyes though as I ave a differnt makeup remover for that area.

I do highly recommend this product to all of you, even if you have sensitive skin, this little product is wonderful and it is helpful in keeping the skin nice and clean.

Voi ați încercat-o?

You Might Also Like

4 comments

  1. N-am stiut ca au si ei apa micelara ! Pare f ok. Multumim pt review

    ReplyDelete
  2. N-am incercat nimic de la ei dar poate voi incerca ceva pe viitor! Mersii!

    http://letshairstyle.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu sunt fanul acestui brand, dar câteva produse chiar îmi plac, ar altele îmi displac groaznic. Aceasta o recomand cu drag, însă.
      Te pup!

      Delete

Leave me your thoughts

A New Way Of Shopping

Pick'n'Dazzle

Popular Posts